problem s casem

Robert Hanzlik robi na junyks.cz
Pondělí Leden 4 19:59:39 CET 1999

Petr Bousek wrote:

> mohl by me nekdo navest jak dosahnout toho aby se mi zachoval presnej cas?
> po kazdym restartu mam zhruba presne o hodinu navic
> kdyz to srovnam manualne protoze ntpd rika ze to je moc a mam to udelat
> manualne tak to je OK, ale zase jen do dalsiho restartu

Za pokus stoji hned dve veci:

prvni - pred spustenim ntpd volat jeste ntpdate a jako parametr zadat
jmeno jednoho ci vice timeserveru.
druha - do shutdown sekvence pridat volani hwclock (clock - podle verze
Debianu) s parametrem zapisu syst. casu do CMOS.

Nejidealnejsi je zkombinovat obe dohromady.

--
S pozdravem
                          Robi

Robert Hanzlik              sefredaktor JUNyKS serveru
e-mail: robi na junyks.cz      http://www.junyks.cz
tel.: +420-602-xxxxxx