Linux 2.0.37pre4

Stanislav Meduna stano na trillian.eunet.sk
Pondělí Leden 4 20:14:03 CET 1999

On 4 Jan 1999 15:33:07 +0100, Milan Sorm wrote:
:>    No, slysel jsem dost spatne ohlasy ohledne montovani poslednich 2.1.x
:> kernelu do RH 5.x

: 2.1.132 mam jen ty nejlepsi zkusenosti. na i386.
: ovsem na sparcu je to jinak, tam posledni stabilni (kdy nepadali X) bylo tak
: 127.

V 2.2.0prex sa vselico meni - naposledy bol napr. nekompilovatelny
NTFS a.p. Povedal by som, ze od 2.2.0 momentalne ruky prec, pokial
nechcete testovat - zacalo par hektickych zmien suvisiacich
s "vycistenim" kodu, ktore sa chvilu budu utriasat.

2.1.132 mi behalo spolahlivo, ovsem pozor: pokial chce
niekto prechadzat z 2.0.x a pripadne z nejakej starsej
distribucie, existuje dost veci, co treba upgradnut.
Vid Documentation/Changes.

Zdravi
--
				Stano