LiLo aneb SCSI vs. IDE

Ondrej Koala Vacha koala na fi.muni.cz
Pondělí Leden 4 21:28:24 CET 1999

On Mon, 4 Jan 1999, Jan Matejka wrote:

> [...]

Musite rict, kde je scsi disk pritomen parametrem bios. Prvni je 0x80,
dalsi 0x81. Nize uvedeny skript funguje - v biosu nemam uvedeny zadne ide
disky (realne mam 2 na hda1 a hdc1) a v biosu boot nastaveny na C,A

boot = /dev/sda
install = /boot/boot.b
map = /boot/map
# prompt
delay = 50
#linear

# boot je z prvniho scsi disku
disk = /dev/sda
bios = 0x80

P.S.
pokud jsem mel 2 scsi disky a chtel lilo jen na tom druhem, tak jsem
system zmatl i pres parametr bios=0x81. Nabyl jsem dojmu, je stejne jako i
IDE lilo jde na prvni scsi disk. Pokud se mylim, opravte me.

---
Ondrej Koala Vacha