Wsftp

Marek Kubita kubitovi na mbox.lantanet.cz
Pondělí Leden 4 21:07:12 CET 1999

Zdravim,

On Mon, Jan 04, 1999 at 02:51:18PM +0100, Ondrej Suchy wrote:
> [...]
> * povolit na firewallu incoming konexe z portu 20 na port > 1023 (trochu
> na ukor bezpecnosti, ale zase tolik moc to nevadi, pokud mate jinak
> dobre zabezpecenej server)

Je treba povolit spojeni z portu > 1023 na porty > 1023. Pokud bezi na tom
stroji nejake tcp sluzby na vysokych portech, ktere nemaji byt zvenku
pristupne (mysql, proxy, ...), musite na ne explicitne zakazat pristup.
Nektere ftp servery (napr. ten co je v Debianu)  umi omezit rozsah portu
pro pasivni ftp, pak toho staci povolit mene.

--
                           home: kubitovi na mbox.lantanet.cz
Marek Kubita               work: marek na corpus.cz