Pozor, plosny utok!

Milan Sorm xsorm na informatics.muni.cz
Úterý Leden 5 04:29:04 CET 1999

Tue, Jan 05, 1999 ve 03:33:55AM +0100 Lukas Horalek napsal:

> A kdyz tam tech souboru bude vic? Jake soubory budou pres ono 'type f'
> nalezeny, k cemu hackerum slouzi a co se s nimi (v roli spravce) da delat?

no vetsinou jsou to trojsti kone nebo jejich konfiguraky. v roli spravce -
nejak si je zapakujte a v tomto adresari je vymazte. misto nich muzete
nastrazit past.

> Jak jsem si vsiml v drivejsich prispevsich, ukryvani "neceho" pod /dev je
> pomerne oblibeny zpusob...proc tomu tak je?

ls -la /dev

> 					S pozdravem
> 						Lukas Horalek,
> 						HN, Economia, a.s.

milan sorm

p.s. pokud jste to ls... nepochopil, tak to zkuste udelat a pochopite.

Milan Šorm  (aka John Popelník)      telefon: +420 5 41512348
B205, FI MU, Botanická 68a, Brno     sorm na informatics.muni.cz
http://www.fi.muni.cz/~sorm/         tel. domů: (05) 46211083
Linux is like a wigwam - no windows, no gates, apache inside!