Pripojeni pomoci pppd k Internetu???

Stanislav Sipek sipek na fbm.vutbr.cz
Úterý Leden 5 08:46:54 CET 1999

-----Pùvodní zpráva-----
Od: David Sauer <davids na iol.cz>
Komu: Multiple recipients of list <linux na muni.cz>
Datum: 5. ledna 1999 4:06
Pøedmìt: Re: Pripojeni pomoci pppd k Internetu???

Chyba je zrejme v tom prihlasovacim skriptu. Vas provider(prozradite
ho ?) nepouziva autorizaci pres klasicky unixovy system
login/password, autorizace se deje zrejmne na urovni ppp
chap(em)/pap(em).

  Pokud to tak neni, zaslete prosim kompletni vypis z minicomu. Mate
  tam napsano "po prihlaseni", ale nevim, co ta znamena. Je to uz po
  zadani jmena/hesla na unixovy login prompt ?

[...]

Omlovam se,ze jsem ten vypis z minicom nenapsal cely. Samozrejme, ze tam to
prihlaseni je. Po zadani prikazu pro vytoceni tel. cisla a po jeho vytoceni
se mi na obrazovce objevilo asi toto:

***                              NetBrno                               ***
*** Username: prihlasovaci jmeno <ENTER>    ***
*** Password: heslo <ENTER>                           ***
*** netbrno> ppp <ENTER>                                 ***
User Access Verification
Username:
Password:
netbrno>

    Postupne jsem zadal jmeno, heslo a pak ppp a objevilo se toto:

Entering PPP mode
Async interface address is unnumbered (Ethernet 0)
Your IP address is 195.22.36.95. MTU is 1500 bytes
Header compression wil match your system.
~~?}#.!}!]} }4}"}&} }*} } }%}&}>C.l}´}"}(}".   atd.

NO CARRIER

a vic se to se mnou nebavilo.

Jinak, kdyz jsem pouzil pro prihlaseni scripty, ktere jsem vcera poslal do
konference, tak se mi v log souboru objevilo, ze se spustil pppd, (vytoci se
cislo, modemy si popovidaji), chvili se nic nedeje a potom to napsalo ze je
chybny script a exit. (Nesedim ted u toho pocitace, takze presne zneni
neznam).

Jinak mam RedHat 5.1 a pppd verze 2.3.3.

    Diky za pomoc
            Standa