bezpecne ftp (home dir only)

Marián Sabo Marian.Sabo na cps.sk
Úterý Leden 5 10:43:32 CET 1999

Zdravim Vas

Mam problem ohladom ftp, a to:

potrebujem zriadit ftp pristup niektorym userom bezpecnym sposobom, user by
mali mat pravo len ftp a len na vlastny home dir...
Ano, v archive tejto konferencie som nasiel tento problem, niekto to uz
rozoberal, no mne to nefunguje.

vypis zo suboru /etc/passwd:
www:x:1260:1260::/home/./www:/bin/false

konkretne to ma byt user, ktory ma mat nastarosti www stranku...
pri prihlaseni cez ftp vidi home dir ale bez problemov prejde aj do vyssieho
adresara atd.
Dalsiu vec by som chcel zakazat a to filtrovanie suborov, ktore uploaduje
(maska .*) aby si nemohol uploadnut .rhosts .profile a pod...
Niekto mi tvrdil, ze shell musi mat v takomto pripade /bin/bash, skusil som,
nepomohlo...

Please poradte kto moze (nemusite cez konferu)

Dik

Baso