Problemy s lpd a HP6L

Úterý Leden 5 12:01:21 CET 1999

info na pcnet.cz writes:

> Zajimave je, ze se mi vzdy spusti 2 lpd demony v cemz vidim
> problem.

lpd forkuje potomka, ktery pak zajisti tisk daneho jobu. Neni-li to
tento pripad (protoze vsechny tiskove fronty jsou prazdne), pak je to
skutecne chyba.

> Po killnuti vsech bezicich demonu a znovu spusteni pres
> /etc/rc.d/init.d/lpd start vse bezi !

S timto chovanim jsem se setkal po instalaci RH 5.1 z CD od Computer
Pressu. Nemel jsem cas se tomu blize venovat, takze nevim, je-li to
vlastnost teto distribuce, nebo jen nahoda, nicmene na tento problem
si zde jiz nekdo stezoval. Kolega tento workaround pouziva, ale on
rebootuje nejvyse jednou za nekolik mesicu, takze ho to prilis
netrapi.

Aktualni verze je RH 5.2, takze stoji za zvazeni, ma-li cenu se timto
problemem jeste vubec zabyvat.

> Kde je mozne sehnat filtr pro HP6L a 4L ?

Mam HP LJ 4L a obecny filtr pro HP Laser Jet 4/5/6 vytvoreny X-ovou
aplikaci /usr/bin/printtool se mi zda vyhovujici. K cemu ten filtr
potrebujete?

> Pro instalaci Linuxu jsem zvolil tiskarnu HP Leaser Jet 4/5/6 series
> Kde je mozne toto zmenit ?

Konfiguraci je mozne menit pomoci vyse uvedeneho printtool-u (je
soucasti RH 5.1)

--
A. Malusek  (malusek na ujf.cas.cz)
UJF AV CR