Dlouhy timeout + RedHat Manhattan

Ladislav Šolc solc na apexcomp.cz
Úterý Leden 5 14:02:07 CET 1999

> Vyskytl se mi nasledujici problem. Po instalaci RedHatu mi trva pripojeni
> klientu k SendMailu pres POP3 silene dlouho (asi 90s), stejne tak nez
dojde
> k zobrazeni textu Login pri pouziti telnetu.

DD,
zdravim vsechny kteri mi dali rady, i ty ostatni. :-)
Jen jsem napsal IP adresu pripojovaneho stroje do hosts , tak mi Telnet jede
jak z praku.
Jen mi nejde do hlavy, k cemu tam ta adresa musi byt ?
Vzdyt kdyz napisu ' telnet 192.168.1.1' , tak se nemusim s DNS
zatezovat, ne ?
K cemu budu prekladat IP adresu na IP adresu ?
Jak je to kdyz bych se pripojoval z Internetu ? Budu to provadet z ruznych
stroju s ruznymi IP adresami.
To mam vsechny specifikovat ?

S Linuxem zacinam a u WinNT jsem na takoveto problemy nenarazil, tak se
divim. ;-)
Hezky den, preje
Ladislav Solc,  HP NSP
Microsoft Certified Professional