Dlouhy timeout + RedHat Manhattan

Dan Ohnesorg dan na poli.feld.cvut.cz
Úterý Leden 5 14:46:57 CET 1999

On Tue, 5 Jan 1999, Ladislav Šolc wrote:
> Jen mi nejde do hlavy, k cemu tam ta adresa musi byt ?
> Vzdyt kdyz napisu ' telnet 192.168.1.1' , tak se nemusim s DNS
> zatezovat, ne ?
> K cemu budu prekladat IP adresu na IP adresu ?
Mel jsem za to, ze jsem to vysvetlil, ale budiz. Sluzba na kterou se
pripojujete provadi zpetny preklad IP adresy na jmeno stroje. Na to
potrebuje funkcni DNS a pokud funkcni neni tak holt smula.

> Jak je to kdyz bych se pripojoval z Internetu ? Budu to provadet z ruznych
> stroju s ruznymi IP adresami.
> To mam vsechny specifikovat ?
Samozrejme ze ne, pokud jste pripojen do netu tak funguje DNS a to ma
tyto zaznamy jaksi samo od sebe.

> S Linuxem zacinam a u WinNT jsem na takoveto problemy nenarazil, tak se
> divim. ;-)

Jo tak to se take divim, protoze tyto problemy existuji u kazdeho stroje,
ktery je pripojen do site bez DNS a pritom ma vyplnene DNS servery.
Tak nejak bych cekal, ze pokud NT problem nemaji, tak nemaji
nakonfigurovane TCPIP a nebo na nich nemate telnet a pop3 server,
takze si toho tezko vsimnete.

zdravim
dan