Pozor, plosny utok!

Lukas Horalek lin na ester.economia.cz
Úterý Leden 5 16:11:35 CET 1999

On Tue, 5 Jan 1999, Milan Kerslager wrote:

> :-) V tomto adresari jsou totiz specialni soubory. Jednoduse receno -
> nejsou to soubory, jak je znate (cili neco, co obsahuje posloupnost
> port). Unix z duvodu zjednoduseni prace dela ze vseho "soubor" (i z
> HDD). Vypada to asi tak, ze kdy udelate
>   cp soubor /dev/fd0

Diky - ja sice nejsem rozhodne Unixovy profesional, ale zaklady teorie,
incl. toho, ze "vsechno je soubor" :)...jsou mi znamy....
Ostatne, neznam prilis mnoho lidi, kteri by neznali kouzlo presmerovani na
/dev/null :)

Spise me zajimalo, zda a proc je o tolik vyhodnejsi umistovat sve soubory
a trojske kone prave sem; evnt. jake jsou oblibene druhy hackerskych
praktik prave pres /dev...

						S pozdravem
							Lukas Horalek,
							HN, Economia, a.s.