disketova distribuce a I/O error

Ondrej Suchy ondrej.suchy na parlament.cz
Úterý Leden 5 19:02:01 CET 1999

Uz si skutecne nevim rady:

Snazim se vytvorit zachrannou distribuci linuxu.
Distribuce je na dve diskety - na jedne je kernel image (2.0.36) a na
druhe komprimovany ext2 filesystem, ktery se natahne do ramdisku.

Kdyz bootuju, tak se spravne natahne kernel, je nalezen komprimovany
ramdisk, spravne (?) se dekomprimuje.
Pote se spusti /etc/rc.d/rc.* a distribuce v pohode nabootuje.

Podotykam, ze se muzu zalogovat a vsechny programy funguji.

Jedine, co mi kazi radost, je strasne moc error_hlasek po spusteni rc.S
end_request: I/O error, dev 1:00, sector XXXX

pohledem do /dev zjistuji, ze 1:0 je /dev/ram0, takze problem je
evidentne v ramdisku. (krome toho je ta sama situace na vsech pocitacich
a se vsemi disketami co jsem zkousel, takze zde problem neni.)

stejna situace je i kdyz nabootuju primo z image na diskete (ramdisk
word je 49152), i kdyz to zkusim z DOSu pres
loadlin zImage root=/dev/fd0 rw load_ramdisk=1 prompt_ramdisk=1

Nevite nekdo co by to mohlo byt?

Ondrej

--
Redmont, WA: Tiskovy mluvci Microsoftu potvrdil, ze oficialni vydani
Windows 2000 se zpozdi nejmene do prvniho kvartalu roku 1901.

Ondrej Suchy
ondrej.suchy(a)parlament.cz
http://lide.punknet.cz/volkifan