Prava pro jednotlive procesy

David Kuzela kuzela na mbox.vol.cz
Úterý Leden 5 19:41:42 CET 1999

---Reply to mail from Hanus Adler about Prava pro jednotlive procesy

> Zkuste sudo (nekde v contribu je i jako RPM), muzete presne a prehledne

Dekuji, vypada to presne na to co potrebuji.

> stanovit, kteri uzivatele mohou spoustet dane programy a s jakymi pravy
> (dokonce i s jakymi parametry, takze treba muzete nekomu dat pravo menit
> hesla pomoci passwd, ovsem s vyjimkou prikazu passwd root).

Ja mel na mysli hlavne to, jestli existuje nejaka kucharka, ktera by mi
(tj. polopaticky) vysvetlila, jak k pravum pro procesy pristupovat a cemu
se vyvarovat (hlavne pokud jde o bezpecnost) atp.

David Kuzela