Locales pro CP1250, PostgreSQL

Vladimir Michl michlv na risc.upol.cz
Úterý Leden 5 20:44:01 CET 1999

"Petr Kolar" <PETR.KOLAR na vslib.cz> writes:

>    V zivote jsem to nedelal, ale mozna by slo udelat
>
> cp /usr/share/i18n/charmaps/{ISO-8859-2,Windows-1250}
>
> ten soubor Windows-1250 upravit, aby odpovidal kodum tohoto ****kodovani,
> vygenerovat locales prikazy

 Myslim se v /usr/share/i18n/charmaps je soubor CP1250, ktery je urcen pro
Windows-1250. Nemam ted svuj Linux po ruce, takze nevim presne.

To co je uvedeno nasledne by melo fungovat (samozrejme musite zamenit
Windows-1250 za CP1250)

> cd /usr/share/locale
> mkdir -p cs_CZ.Windows-1250/LC_MESSAGES
> localedef -c -i /usr/share/i18n/locales/cs_CZ \
>   -f /usr/share/i18n/charmaps/Windows-1250 cs_CZ.Windows-1250
>
> a nastavit LC_COLLATE nebo co jineho potrebujete na cs_CZ.Windows-1250.
> Ale je to bohapusta teorie, tak nevim, jak to dopadne v praxi.

					Vlada Michl

*  Name:    Vladimir Michl           Student of Palacky University   *
*  E-mail:  Vladimir.Michl na upol.cz, MichlV na risc.upol.cz              *
*  Web:     http://www.inf.upol.cz/~michlv                           *
*  Address:  U nove skoly 292                                        *
*           Velky Tynec                                              *
*           783 72                                                   *
*           Czech Republic                                           *