sifrovani 128bit

Lad'a vpetr na bigfoot.com
Středa Leden 6 04:11:08 CET 1999

>   Pokud vim, tim zadne _nase_ zakony neporusite. Nicmene ten, kdo prislusny

Slysel jsem, ze se CZ pridalo k jakesi dohode, ktera nepripousti pouzivani techto sifrovacich technik v neduveryhodnych statech, tak neni tak jiste, zda nedojde ke konfliktu zajmu, casem se to muze objevit i v zakonech, ne?

>program z USA vyvezl, pravdepodobne porusil zakon USA.

Kdo by ho vyvazel? Prumerne inteligentni jedinec si jej stahne z USA, firmy jako MS, Netscape delaji jen nezbytne minimum k zabezpeceni stazeni toho softu (a i verejne to priznavaji).

vp