letmo OT ( was: Dlouhy timeout + RedHat Manhattan )

Honza Pazdziora adelton na informatics.muni.cz
Středa Leden 6 09:57:01 CET 1999

> Zkuste se zamyslet co by se stalo kdyby v mem automatickem podpisu nebyl
> text MCP, ale
> pouze spatna lomitka ? Myslim, ze by se mozna (!!!!) nekdo ozval, ale jiste
> by to nebyla takovato debata.

Zkuste se zamyslet, co by se stalo, pokud by nekdo mel v signature

  Sef Ustavu pro jazyk cesky
  Zajmi: kreccy, pomenki

Je to lautr to same.

[...]

> Proto nakonec dekuji tem, co mi opravili chybu v dopise a tem co jsou
> nervozni z jakekoli zminky o MS, chci rici
> ze jim stejne nic nepomuze. :-o

Ano, to nebezpeci tu je. To ale jeste neznamena, ze je potreba mu
ustupovat bez toho, aby se clovek alespon trosku branil.

		Boycott the Czech Telecom -- www.bojkot.cz