Linux 2.0.37pre4

Stanislav Meduna stano na trillian.eunet.sk
Středa Leden 6 10:15:41 CET 1999

On 4 Jan 1999 21:23:57 +0100, Patrik Ostrihon wrote:

: 	Pokial niekto bezi na posledno SLINKU (DEBIAN) tak nemusi
: upgraedovat obsahuje balicky potrebnych verzii pripadne vyssich.
: Zrovnaval som s Changes 2.2.0-pre4. (aj aj bezim na tom jadre uz jeden den
: a 21 minut a zatial to vypada ok akurat to ntfs nejde skompilovat)

RH 5.2 je tiez pomerne v pohode, akurat modutils treba
naozaj najnovsie (aj 2.1.85 mi za urcitych okolnosti
coredumpovali a kym som prisiel na to, co sa deje,
tak to chvilu trvalo).

Ad ntfs: problem je vyrieseny (spolu s odstranenim
jedneho mileho bugu), vid linux-kernel list.

Zdravi
--
				Stano