disketova distribuce a I/O error - VYRESENO

Ondrej Suchy ondrej.suchy na parlament.cz
Středa Leden 6 11:49:32 CET 1999

> Mne se tohle stavalo, kdyz nebyl ramdisk dostatecne velky
> (parametr ramdisk_size). Standardni hodnota je 4 MB a to nemusi
> byt nekdy dost.

Ramdisk mam az moc velky, ale uz jsem to vyresil:

Pri kopirovani komprimovaneho image na disk jsem prikazu dd odebral
parametr bs=1k a uz to chodi.

Ondrej

--
Redmond, WA: Tiskovy mluvci Microsoftu potvrdil, ze oficialni vydani
Windows 2000 se zpozdi nejmene do prvniho kvartalu roku 1901.

Ondrej Suchy
ondrej.suchy(a)parlament.cz
http://lide.punknet.cz/volkifan