Error pri kompilaci jadra

Lumir Jasiok lumir.jasiok.fs na vsb.cz
Středa Leden 6 13:20:59 CET 1999

Ing. Tomas Kouba wrote:
> Me tohle dela 486 s pridanou pameti. Jinak bezi dobre. Je to
> evidentne hw problem pri vysoke zatezi procesoru a pameti. Neni tomu
> tak i zde?
>
> Tomas

Pameti by to byt nemelo. Mam 64MB RAM. Zkousel jsem to i s pujcenou
pameti, ale ani sni to nebezelo, takze RAM by to byt nemela.
Mel jsem jiz vymenene temer vsechny soucastky pocitace, ale nic.
Proto podezrivam matherboard (ten jsem jeste nemenil) , ale nejsem si
jist, zda by mohl kompilaci nejak ovlivnit.

		S pozdravem

			Lumir Jasiok

--

Name:   Lumir Jasiok          Student of VSB-TU Ostrava 	       *