jak vynutit zpomaleni CDROM?

Kamil Toman toman na artax.karlin.mff.cuni.cz
Středa Leden 6 15:46:48 CET 1999

> Hi!

> ZKousel (ale jenom chvili) a neuspel. Robert spalek (robert na atrey) mel
> mechaniku ktera na vetsi rychlosti nefungovala, takze by ho
> prip. patch myslim zajimal.
>
> Aha, myslim ze na to omezeni rychlosti dokonce existoval ioctl()...

Myslim, ze nejake prikazy ioctl na ovladani rychlosti cdromky
byly ve zdrojacich cdda2wav...

Osobne by me ovsem zajimalo, jak menit timeout toho autovypinani
(snizovani otacek), protoze kdyz treba pustim na sve 24x napr. mpeg audio,
pro ktere si to sahne jen obcas, tak se to porad roztaci, zhasina,
huci, chropti apod., coz mi tez vadi.

--
|         My Homepage         | Keywords: BB, AA-group, AA  |
|         ~~~~~~~~~~~         |     Koules, par, Linux, TeX |
| http://www.ta.jcu.cz/~toman |     and many others ;-0 ... |