instalace pres FTP & RealTek 8139

Jan Marek jmarek na pf.jcu.cz
Středa Leden 6 16:21:01 CET 1999

Dobry den,

Robert Vojta wrote:

> Zdravim,
>   mam jeden problem, potrebuju nainstalovat 5.2 na HDD pres sit (z
> ftp.fi.muni.cz) a mam sitovou kartu RealTek 8139. Pry je kompatibilni s
> NE2000, ale jak vidno tak ne na 100% a nejede pri instalaci.
>   V drivejsim (5.1) linuxu, jsem instaloval z CDcka a potom prekompiloval
> jadro (podpora pro 8139 tam uz byla) a facha v pohode.
>   Takze bych potreboval jestli z vas nekdo neumi dostat podporu pro
> RealTek 8139 na boot.img a supp.img aby mi to pri instalaci nabizelo i
> tuto sitovou kartu.

Ja jsem podobny problem resil tak, ze jsem si zkompiloval na jinem pocitaci
modul pro kartu, zkopiroval jsem si ho na disketu (naformatovanou pro e2fs,
pro jistotu) a pri normalni instalaci predtim, nez se me system ptal na
sitovou kartu, jsem si pomoci Alt+F2 presel na druhou obrazovku, kde je
command line, strcil jsem tam tu disketu, vytvoril jsem si adresar /floppy,
namountoval na nej disketu a do adresare, ktery obsahoval soubor nejak jako
modules.gz (uz si presne nepamatuju, co to bylo za adresar) jsem
prekopiroval ten modul. Pak jsem se prepnul na instalacni obrazovku (Alt+F1)
a pokracoval jsem v instalaci. Kdyby se v menu nenachazel nazev modulu, pak
by asi bylo nutne zadat ho jako parametr pri bootovani...

Kdyby se vam vyskytl jeste nejaky problem, napiste...

>   Predek dik

A zadek taky...

Zdravi
Honza Marek

--
Ing. Jan Marek
mailto:jmarek na email.cz, tel.:038/777 30 72