Programovani - fork, exec a spol.

Ondrej Palkovsky xpalo03 na ondra.debian.cz
Čtvrtek Leden 7 08:51:00 CET 1999

In article <002701be3a0e$7fb6eb80$0500a8c0 na kurik>,
	kurik na reax.cz (Jan Kurik) writes:

>     Mozna to jde jednoduseji, ale na komunikaci mezi procesy lze pouzit
> sdilenou pamet. Program C alokuje nejakou sdilenou pamet, do ktere muze neco
> programu A napsat; a program A bude testovat existenci teto sdilene pameti.
> Nebo lepsi by byly mozna semafory, aby se v pripade vice bezicich instanci
> programu A (resp. C) nemlatilo mezi sebou.

Ja asi spatne popsal otazku. Konkretne mi jde o tohle: Zkusil jsem pomoci
CGI skriptu pustit daemona. Takze A=Apache Web Server, B=CGI skript a C je
ten daemon, ktery bych rad, aby bezel. Jenze, kdyz se B ukonci, spojeni s
klientem se stejne neuzavre. Prave me napada, ze bych moh zkusit uzavrit
STDIN a STDOUT. Jenze me se to stalo jeste s jinym softwarem, kde ten stdin
a stdout nemel zadny smysl.

--
To doubt everything or to believe everything are two equally convenient
solutions; both dispense with the necessity of reflection.