IBM PS/2 a sit

Pavel Just just na ais.cz
Čtvrtek Leden 7 09:15:21 CET 1999

Zdravim !

   Uspesne jsem nainstaloval linux (RH 5.1) na IBM PS/2
se sbernici MCA. Jediny problem je sitova karta. Hlasi se jako
IBM LAN adapter, v setupu ma nastavenou IO adresu 1000, irq 10
a mem 0xc4000 - 0xc4fff (doufam, ze je to dobre). Prelozil
jsem si jadro 2.1.131, ale ani smc-mca, ani ne2 nezaberou.
Zkousel jsem je zavest jako modul (insmod smc-mca io=0x1000 irq=10,
totez pro ne2) a odpoved priblizne byla
no SMC-ULTRA ... cards found

  Ma nekdo funkci sit na PS/2 ci netusi nekdo, co to muze byt
za kartu nebo nemam treba pouzit jinou verzi jadra ? IO adresa
neni ve zdrojaku jadra explicitne uvedena. Nestaci ji tam dopsat ?

                        Pavel Just