Programovani - fork, exec a spol.

Petr Novotny Petr.Novotny na antek.cz
Čtvrtek Leden 7 10:18:32 CET 1999

> sigaction(2)
> Nastavi se neco jako SIG_IGN na signal SIG_CHLD(ale doporucuju
> precist man, ono se to mozna v glibc trochu menilo).

Jo, o tom jsem neco slysel - ale muzu si to dovolit v modulu? Asi
budu trochu specifictejsi - chci vytvorit PAM modul, ktery spusti
nejakou akci a vrati PAM_SUCCESS. Aby autentifikacni posloupnost
nemusela cekat na dokonceni programu, chtel jsem fork/exec. Jenze
nevim, co ten modul smi provest (jako treba sigaction) - osobne bych
myslel, ze to by zrovna vubec volat nemel.

> Existuje funkce system(3), ktera spousti shell command.

Jo, tu znam :-) Ale asi jsem se pri uvahach dobehl sam, muzu krasne
pouzit execv.
--
Petr Novotny, ANTEK CS
Petr.Novotny na antek.cz