Programovani - fork, exec a spol.

Jan Kurik kurik na reax.cz
Čtvrtek Leden 7 10:42:59 CET 1999

>Ja asi spatne popsal otazku. Konkretne mi jde o tohle: Zkusil jsem pomoci
>CGI skriptu pustit daemona. Takze A=Apache Web Server, B=CGI skript a C je
>ten daemon, ktery bych rad, aby bezel. Jenze, kdyz se B ukonci, spojeni s
>klientem se stejne neuzavre. Prave me napada, ze bych moh zkusit uzavrit
>STDIN a STDOUT. Jenze me se to stalo jeste s jinym softwarem, kde ten stdin
>a stdout nemel zadny smysl.

    Nemuze to byt tak, ze se tem daemon neodpoji korektne od vsech
potrebnych skupin (terminalova, efektivni skupina procesu, ... ted si
nevybavuju ceho vseho se ten daemon musi zrict) a vubec vlivu okoli. Proces
B (CGI script) potom prejde do stavu ZOMBIE, protoze o tom daemonovi porad
vi a ceka az se skonci; no a nasledne Apache ceka, dokud se proces B
nedostane ze stavu ZOMBIE ?
    Je to jenom takova uvaha, mozna chybna, ale asi bych zacal hledat chybu
v tom daemonovi.

Jan Kurik <kurik na reax.cz>