Farebny ls / Kpaint

Oto Buchta oto_b na jezek.buchtovi.cz
Čtvrtek Leden 7 11:37:05 CET 1999

Dne Čt, 07 leden 1999 jste napsal(a):
>Zdravim linuxakov.  Mam pre vas par otazok.
>
>1. Mam nastaveny alias ls="ls --color=auto". Podla DIR_COLORS by sa mali
>subory *.gz, *.tar ... vypisovat v definovanych farbach, v tomto pripade
>cervene. Co mi vsak nefunguje.  U adresarov tu funguje, su modre,
>vykonatelne subory su zelene atd. Neviete v com je problem?

Napodobne. Tak nejak mi ls --color bere pouze to, co mam nastavene v promenne
LS_COLORS

>2. Podarilo sa niekomu ulozit obrazok na disk v Kpainte? Mne nie, ked
>subor ukladam, vyzera to byt OK, ked sa vsak pozriem na disk, subor tam
>nie je.

No vidis, ted, kdyz jsem to zkousel, tak mne taky ne. Asi to bude mit na
svedomi to

kpaint: Canvas::save() file=nazevsouboru
kpaint: Canvas::save() returning 0

A jak se rika, "use the source and make bug-report"

Telcontar