fork/exec jeste jednou

Petr Novotny Petr.Novotny na antek.cz
Čtvrtek Leden 7 15:03:09 CET 1999

> setpgrp nastavuje nove "id skupiny procesu". Pokud totiz
> program(demon) neprovede nastaveni noveho id, lze ho ovlivnit
> signalem zaslanym prislusne skupine procesu odforkovanych od
> spolecneho predka (tedy od predka, ktery provedl setpgrp, jinak je
> spolecnym predkem proces init).

Zatim v tom plavu: Predpokladejme kod ve tvaru

pid_t pid=fork();
if (pid==-1)
{ // a sakra!
}
else if (pid==0)
{
  setpgrp();
  exec("nejaky proces",...);
}
else
{
  return;
}

Predpokladejme, ze return je nekam uplne pryc, a ze tento program ani
jeho rodic nic nevedi o tom, ze mohl existovat nejaky "nejaky
proces". Co se stane? Vyzombi se mi "nejaky proces" anebo ne?
--
Petr Novotny, ANTEK CS
Petr.Novotny na antek.cz