Ovladani FM radia na zvukovce?

Jan Derfinak ja na demax.sk
Čtvrtek Leden 7 14:27:40 CET 1999

On Wed, 6 Jan 1999, Ing. Dauth [iso-8859-2] René wrote:

> Zdravim vespolek!
>     Prosim o pomoc se zprovoznenim FM radia pod Linuxem na
> zvukove karte VIBRA16 (SF16-FMP). Karta je jako zvukovka v
> systemu funkcni, takze jen nevim kde hledat obdobu

Konkretne s touto kartou nemam skusenosti. Ale je uvedena ako podporovana v
jadre (2.1.131 - SF16FMI Radio). Pre ovladanie radia ma jadro vytvoreny
interface takze by uz malo byt jedno ci je to radiotrack (moj pripad) alebo
ina podporovana karta. Pokial budes stahovat nejaky ovladaci program, zisti
si, ci je navrhovany pre "video4linux interface" (Nie je kompatibilny s
povodnym API, nachadzajucim sa v starsich (<2.1.106) kerneloch.) Pre radiotrack
existovalo este nejake "dirty" riesenie s nejakym patchom do jadra a
ovladanim pomocou portov (ovladaci program musel byt samozrejme suid-nuty.)

Ja pouzivam program gradio, ktory je celkom sympaticky. :)
http://fallout.cs.unr.edu/projects/gradio/index.html

> ovladaciho programu (original ovladani radia na diskete je
> pro Win3.1x a Win95). Grafické prostredi Linuxu doufam neni
> pro program kritické. Pokud nekdo ma osobni poznatky, nebo
> zna zpusob vyhledani, prosim poradte.

Odkazy su v helpe pri konfiguracii kernelu.

				jano