Nastaveni IRQ na PCI

Jan.Tomasik na iccc.cz Jan.Tomasik na iccc.cz
Čtvrtek Leden 7 15:12:14 CET 1999

Prave, ze to v BIOSu nekterych pocitacu nejde.
Navic to nastaveni nepotrebuji pro Linux, ale pro mnohem stupidnejsi
system.
Zkratka hledam program, kterym bych mohl nastavit IRQ na PCI zarizenich (
zejmena sitove karty ) aniz bych spolehal na nastaveni BIOSu.

JT.

smolik na corpus.cz na 07.01.99 14:25:13

Odpov?zte pros?m  -  linux na muni.cz

Komu:     linux na muni.cz
Kopie:         (Na v?dom?: Jan Tomasik/ICCC)
P?edm?t:      Re: Nastaveni IRQ na PCI

Jan.Tomasik na iccc.cz wrote:

> Mam dotaz, zda je mozne zmenit pouzite IRQ sitove PCI karty a pokud je
tak > jak.
> Zkousel jsem `setpci -s x:xx.x interrupt_line=5` (puvodni IRQ bylo 9),
ale > IRQ po vypisu `lspci -v` se nezmenilo.

> Dekuji
>    Jan Tomasik
A Vam to nejde v BIOSu. Mozna bych zkusil vykopnout modul a znovu ho
nahodit s nejakym parametrem.

                    Dan

--
Daniel Smolik