nameserver

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Čtvrtek Leden 7 21:11:35 CET 1999

Petr Simek wrote:

> Menim. Aspon doufam. Dela se to automaticky pres www. Nevite zda se da
> dotazat namedu jake ma seriove cislo pro tu kterou domenu ?

Vim. Pouzijte nslookup bez parametru. Pak napiste povel
server stroj_kde_bezi_bind
a pak
ls -d domena.cz

kde domena.cz je pochopitelne domena, kterou overujete. Seriove cislo je to
prvni z rady cisel v zavorce na radku SOA

S pozdravem
ICQ: 7665279                                                     /\/  \
email: mike na navrcholu.cz ______ http://www.4web.cz/ ______  NAVRCHOLU.cz