problem s napsanim funkce pro hw i/o

Vaclav Ovsik ovsik na skoda.cz
Pátek Leden 8 09:12:58 CET 1999

On Thu, 7 Jan 1999, Hanus wrote:

> Makra jsem inb, outb jsem nepouzil, protoze nejsem toho schopen. Pri
> kompilaci mi to napise undefined reference to '__outbc, __outb. Pritom mam
> explicitne #include <io.h>. Zkusil jsem vytvorit neco nasledujiciho:

TIP: stahnete si zdrojovy balik isapnptools (ma asi 65kB)

Sam jsem jeste nizkourovnove veci pod linuxem nedelal, ale nejlepsi je
vzit existujici funkcni podobnou vec.
Nebude to tak jednoduche. Jen tak delat IN, OUT na porty bez povoleni od
OS, to asi nepujde.
Mimochodem jsem tam zahledl v FAQ o te optimalizaci -O2 aby se to spravne
slinkovalo. (jak se tady psalo)

--
	Vaclav OVSIK			email: ovsik na skoda.cz
	Network Management Center	phone: +420 19 7738560