Samba a Access97

Dan Ohnesorg, admin of POWER DAN na feld.cvut.cz
Pátek Leden 8 13:13:37 CET 1999

> Mam program napsany v Access97, ktery se pouziva v sitovem prostredi. V
> soucasne dobe je ulozen a Win NT4.0 serveru. Potrebuji tento prenest na
> Linux server kde mam nainstalovanu Sambu 1.9.18p8. Pri pokusech jsem
> zjistil ze v kazdem okamziku, muze mit databazi spustenu jen jeden
> uzivatel a pro ostatni je uzamcena, snad na souborove urovni. Nemate s
> tim nekdo skusenosti? Neresil jste to nekdo.
> Nemohu se zbavit pocitu, ze jsem o tom nekde cetl, snad dokonce v teto
> konferenci. Ale za boha to nemohu najit.

Jen tak od boku, musi se zapnout tusim oportunistics locking, pripadne
nejake dalsi file locking. Vyresit se to nakonec nechalo, jen mam bohuzel
tu skusenost, ze samba ma, alespon v rade 1.9.xx pomerne pomale zamykani
vet v souborech, takze access bezi trochu pomalu. Ovsem pokud je na
serveru alespon pentium na 75 MHz tak si toho asi nevsimnete.

zdravim
dan
DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311
Dopisoval bych si rad s divkou.
Zn. Negramotnost neni na zavadu.