podora Diamond FirePort?

Petr Vanicek vanicekp na utia.cas.cz
Pátek Leden 8 14:39:16 CET 1999

Jan X. Postransky wrote:

> Dobry den
> rad bych si domu poridil nejaky levnejsi SCSI radic a zaujal me Diamond
> FirePort 40. Ma to cip Symbios Logic SYM53C875. Nevim ale jak je to s
> podporou v Linuxu. Ma nekdo s timto radicem zkusenosti? Muze mi ho nekdo
> doporucit?
>
> -----
>  Jan X. Postransky, PhD student
>  Faculty Of Mechanical Engineering, Czech Technical University, Prague
>  e-mail: postry na gandalf.fsih.cvut.cz
>  phone: +420(0)2/24915319 ext. 116, 328

V jadre 2.0.36 je funkcni podpora teto karty a chodi (monolitockem
jadre), jestli i
jako modul to nevim. Osobne bych si tuto kartu nekoupil.

Duvody proc sou ale asi jen subjektivni.

--

                                          Ing. Petr Vanicek

|                               | UTIA AV CR                   |
|tel.:  6605 2233               | Pod vodarenskou vezi 4       |
|       6605 2364               | Praha 8                      |
|fax.:  688 46 77               |                              |
|vanicekp na utia.cas.cz                                          |
|vanicekp na vinnetou.site.cas.cz                                 |
|http://www.utia.cas.cz/user_data/vanicekp/home.html           |