Ovladac k NetMouse

petr.snajdr@seznam.cz snajdr na ns.seznam.cz
Pátek Leden 8 19:18:45 CET 1999

On Fri, 8 Jan 1999, Pavel Janik ml. wrote:

> less `locate README.mouse` jiste pomuze... Ach jo.

Acho jo.....nepomohlo. Zrejme jsem spatne formuloval otazku nebo
to z toho README nemohu vyrozumet nebo mam spatne README.

Chci  vedet zda-li je mozne pouzivat  Genius NetMouse
pod X Window stejne jako ve Windows.  Kdo zna NetMouse pochopi
co tim myslim.  Mimo jine treba tak, ze si "prilesknu' na obrzovku
bod pohybem nahoru od nej mi okno v kterem jsem  ho "pripleskl" scroluje
nahoru a anlogicky stejne dolu, doleva, doprava,...
Z Readme chapu, ze NetMouse  je podporovana, ze mohu pouzivat
ono 4 tlacitko, ale otazka zni: Stejne jako ve Windows (omlouvam
se za skarede a provokativni slovo Windows. Rad bych napsal
treba OS/, ale s tim nemam zkusenosti)

> --
> Pavel Janik ml.
> Pavel.Janik na inet.cz