System.map

David Sauer davids na iol.cz
Sobota Leden 9 05:06:52 CET 1999

    Petr> zdravicko,
    Petr> ponekud mi unika vyznam souboru System.map
    Petr> zda se mi, ze je to seznam symbolu, ktere ma kernel v sobe + offsety,
    Petr> kde se nachazeji...

    Petr> jenze kdyz to kernel pri startu nenajde, zahlasi jen:
    Petr> system.map not

To nehleda kernel, ale program klogd (mozna syslogd).

    Petr> found, nebo cosi takoveho a jede se dal, jakoby se nechumelilo (a ono se
    Petr> skutecne nechumeli :-)

    Petr> Takze otazka zni: na co je System.map a co nefunguje, kdyz chybi

Presne to ci jsi odhadl. System.map se hodi napr. pri odladovani
kerneloveho kodu, hodi se utilitam typu ps nebo top, aby prevedl
hexadecimalni adresu EIP na jmeno funkce apod. Pokud ho smazes, stane
se jenom to, ze tyto utility budou vypisovat cislo(adresu) misto nazvu funkce.

--
* David Sauer, student of Czech Technical University
* electronic mail: davids na iol.cz (mime compatible)