Java aplet

Roman LISZKA liszak na telecom.cz
Sobota Leden 9 17:09:44 CET 1999

Petr Savinec wrote:

> V IE 4.0 se mi nedari nahrat java aplet typu 'neco.class', ktery je ulozen
> ve stejnem adresari jako 'neco.html', ktery tento aplet obsahuje.
> Nevite v cem to je? Na W98 s PersonalWebServer to bohuzel chodi ...
> Vse je na serveru RH 5.0 s Apache+czech module+PHP modul.
> Dik.
> P.S. code a codebase mam nastaveny spravne.

Mozna ze to nebude ono, ale odpovidaji velikosti pismen v nazvu
'neco.class' a odkazu na nej v html a podobne, je v tele appletu
'neco.java' , jmeno objektu s appletem

public class neco extends ...

Vsechny velikosti pismen musi odpovidat, a prave na Win98 jsou k
velikosti benevolentnejsi a pokud se soubor jmenuje 'neco', je to totez,
jako by se jmenoval 'NeCo' apod.

Ing. Roman LISZKA				NewCom Trinec
mailto: newcom na telecom.cz			Jablunkovska 241
tel.+fax.: +420 659 21018			739 61 Trinec 1
http://web.telecom.cz/newcom			Czech Republic