bug ve 2.0.36

David Sauer davids na iol.cz
Neděle Leden 10 10:52:44 CET 1999

Zdravim,
  muzete si, prosim, vyzkouset nasledujici programek? Zajimaly by me
  verze jadra (jde mi pouze o platformu i386), kde to nezpusobi
  OOPS. Pokud najdete verzi jadra (jde mi predevsim o [stabilni]
  2.0.X, ale muze byt i 2.2.0preX) kde nezpusobi OOPS, dejte mi prosim
  vedet. Neni v silach meho modemu stahnout nekolik ruznych verzi
  kernelu a vyzkouset je.
    Podotykam, ze program musi byt spousten pod uzivatelem root. Chybu jsem jiz
  Alanu Coxovi oznamil, ale ted bych potreboval funkcni kernel (nez
  bude k dispozici oprava).

Ten program:

#include <stdlib.h>
#include <unistd.h>
#include <stdio.h>
#include <sys/mman.h>

int
main( int argc, char* argv[] )
{
   mlockall( MCL_FUTURE );
   execl("/bin/ls", "ls", NULL );
   return 0;
}

			dekuji,
--
* David Sauer, student of Czech Technical University
* electronic mail: davids na iol.cz (mime compatible)