glibc a S.u.S.E

Michal Krause mike na centaurus.4web.cz
Neděle Leden 10 12:15:18 CET 1999

Dne 10. 1. 1999 Milos Prudek napsal:

> S.u.S.E. a Slackware je myslim zalozena na libc5. Jake ma dusledky
> pouzivani libc5 ve srovnani s glibc? znamena to ze nemuzu pouzivat
> nejnovejsi redhat RPMka?

Pokud je S.u.S.E zalozena na libc5, tak Vam nepojedou programy kompilovane s
glibc, tudiz zadna RPMka z RedHat 5.x (pokud ovsem nejsou staticky
slinkovane). Mozna by mohlo fungovat to, ze si glibc nainstalujete a napr.
pomoci LD_LIBRARY_PATH dany program donutite, aby si pro glibc nekam
sahnul. V praxi jsem to nezkousel, nicmene opacny postup (libc program na
glibc distribuci) funguje.
IMHO je to ale spis reseni pro jednu nebo dve aplikace a ne pro bezne
pouziti. Mozna to jde i jinak, ale porad bude nejjednodussi pouzit
distribuci, ktera je na glibc zalozena.

S pozdravem

ICQ: 7665279                                                     /\/  \
email: mike na navrcholu.cz ______ http://www.4web.cz/ ______  NAVRCHOLU.cz