Linux RH 5.0 Hurricane + Win 95 US on i686

Karel Tejnora tejnora na email.cz
Neděle Leden 10 13:25:28 CET 1999

Hi all,

prosi o radu se dvema problemy :

1) Kdysi jsem se dostal k linux, koupil CDcka,  ... A na linux jsem
vyhradil asi 500 MB,... ted mam na linuxovsky part. asi 30MB volneho mista,
ale dost na patr. s w 98.
? Ja bych potreboval vedet, jestli jde nejak presunount X MB z part.
DOS(WIN98) do linuxu - popripade jestli to umi Particion Magic 4.0 (myslim,
ze se tak jmenuje) ? Jde mi o to, abych nemusel ztrati svoje nastaveni
atd...

2) Mam 3 part. s FAT32 (win98) a chtel bych je nejak videt z linuxu, jako to
slo s FAT u win95, kdy jsem napsal "mount -t vfat /dev/hda5"?

Dekuji,

Karel Tejnora