cdda2wav

Daniel Prynych Daniel.Prynych na hornet.cz
Pondělí Leden 11 08:02:29 CET 1999

Dne Po, 11 leden 1999 jste napsal(a):
>Dobry den
>
>mam takovy problem, zkousel jsem stahovat CD do wavu programem cdda2wav
>pod Linuxem a ve vyslednem souboru wav jsou pri prehravani slyset casto
>takova lupnuti. CD je Toshiba 32 speed IDE:
>
>Dekuji
>
>Rudolf Ulč
>Okresní úřad Strakonice
>rudolf.ulc na oku-st.cz
>0342-441

Pokud jde o lupnuti asi s tim nic neudelate (ja je tedy slysim az na slusnejsi
aparature), pokud se tam objevi kratke (1 sec a mene) zasumneni, budete muset
patrne vymenit CD.
Jeste k tome lupnuti, zkousel jsem cdda2wav, paranou (nebo jak se vlastne
jmenuje), dva programy pod win95 (uz si nepamatuji jak se jmenuji) a 3 CD
mechaniky. Lupnuti bylo pokazde na stejnem miste.
Takze jsem Vas moc nepotesil.
Dan