HUMOR: Nepouzivejte prikaz "killall"

Jan ' Kozo ' Vajda jvajda na somi.sk
Pondělí Leden 11 08:21:12 CET 1999

:> tak se mi nechce pri zabijeni procesu pouzivat "kill -9 PID" ale pohodlne
:> pouziju prikaz "killall jmeno". Manual pravi: Kill Processess by name.

ale napr. na SUN-e manual vravi: killall - kill all active processes

:> take pritomno na Digital Unixu a Sunovi. Je, ale FUNGUJE to UPLNE jinak!
:> Takze si dovedete predstavit, ze kdyz jsem pracoval jako root na DU, ktery

pod rootom sa lenivost nevyplaca :-{))

myslim, ze je to vcelku dobry prispevok do newsgroupy o "systemovych
katastrofach" :-{))

		                                   K O Z O
                                      Look At Your Young Man Fighting
                                         Look At Your Woman Crying