Kompilace jadra s firewallingem

Pondělí Leden 11 09:49:59 CET 1999

Martin Horak napsal:
> Preji hezky den.
> Zkousel jste prosim nekdo kompilovat jadro 2.0.36 s temito volbami
> (rad bych ze sveho stroje vytvoril firewall):
>
> Kompilace mi zhavaruje s hlaskou, ze nemuze najit soubor
> include/linux/modules/firewall.ver (ten soubor tam skutecne neni).
> Nevite, v cem je problem - ve zdrojacich jadra, nebo jsem neco
> opomnel?
Pokud me pamet neklame, tak toto se delo pri zapnute volbe modules versions.
Resp. byla zapnuta (zkompilovano), a pak vypnuta. Jenze nekde je asi chybka.
Navrhovana reseni byla make mrproper a rebuild (ten by se mel povest).
				Petr Cech
--
 /    mailto: cech na atrey.karlin.mff.cuni.cz    \
|   PGP: finger cech na atrey.karlin.mff.cuni.cz	|