.fvwm2rc95

Ludvik Urban lu na kerberos.troja.mff.cuni.cz
Pondělí Leden 11 09:57:46 CET 1999

Ahoj,
ve ctvrtek jsem si dal tento wm na solaris a trochu si s tim hral.
Naucil jsem se spoustet aplikaci v predem zadanem okne, ale
umim to jen pro prvni desktop. Prikaz desk x, se mi zda,
provadi jen RELATIVNI posun desktopu o prislusne x, tj.:

#desktop 0
Desk 1
#desktop 1
Desk 1
#desktop 2

Lze se nekde dozvedet, jak predem napevno zvolit desktop?
(Prikaz StartsOnDesk x mi v mych funkcich nechodi...)
Takto to mam:
----------------------
AddToFunc "Kerb"
+    "I" GotoPage 0 1
+    "I" Exec exec xterm -sb -bg PowderBlue -geom +10+80 -e slogin kerberos
#
AddToMenu "Machines" "Machines%mini-connect.xpm%" Title
+       "Kerberos"      Function Kerb
No, a jeste neco. Nepovedlo se mi zaridit, aby se dane okno
stalo aktivni pri najeti mysi. Jde to vubec pri taskbaru?
Dik.
| Ludvik Urban     lu na kerberos.troja.mff.cuni.cz |