Jak vypalit RedHat na CD?

Aleš Fidranský A.Fidransky na sh.cvut.cz
Pondělí Leden 11 11:50:12 CET 1999

    Zdravim vsechny linuxare,

    Chci si vypalit RedHat 5.2 na CD. Nejde o bootovaci CD. Jenom bych tam
chtel mit vsechno, co je treba k jeho instalaci z disku. Jde mi o to, zda
jsou nutne adresare RedHat/base a RedHat/instimage ? Nebude vadit format
Juliet instalacnimu programu ?
    Chtel bych nabootovat z disket (nebo jeste lepe spustit autoboot.bat)
a RPMka by se tahaly z disku nebo z toho CDcka.
    Dalsi co bych rad vedel, je nejaka adresa, kde se vyskytuji contrib pro
RH 5.2.

    Dekuji vsem za snahu o pomoc,
                                                                Ales

PS.:    Piste mi prosim na adresu pipl na sh.cvut.cz protoze neodebiram vsechny
           prispevky teto konference.