Maily pro vic domen

Robert Toth robert na kiss.sk
Pondělí Leden 11 13:24:21 CET 1999

Michal Krause wrote:

> Krome toho veta "nez se rozhodnete pro xxx, podivejte se na yyy kvuli
> bezpecnosti" lze aplikovat prakticky na cokoliv (vcetne sendmailu nebo IBM
> Secure Maileru - kdyz uz jsme u tech MTA)

bez vyhrad suhlasim, upozornil som nato len preto, ze diskusia na temu
xxx na yyy
prebieha prave teraz

:-)
Robert Toth
KISS Ltd.  (Kochman Information Systems & Services)
Janotova 15               Tel  : +421-7-65423366
84105 Bratislava          Fax  : +421-7-65428828
Slovak Republic           Email: Robert.Toth na kiss.sk