cdda2wav

Lumir Jasiok lumir.jasiok.fs na vsb.cz
Pondělí Leden 11 16:12:32 CET 1999

> -P jsem zkousel, pomohlo to jen castecne - pocet lupancu se zmensil.

Podle mych zkusenosti s cdda2wav a cdparanoia je "lupani" u cdda2wav
zpusobeno spatnou korekci chyb. Tusim, ze se u cdda2wav pise, ze tuto
korekci neobsahuje a ze pokud wav je nekvalitni, je mozno pouzit take
cdparanoia, ktera tuto korekci ma. Je take mozno si stahnout z :
http://www.mit.edu/afs/sipb/user/xiphmont/cdparanoia/
patch pro cdda2wav 0.8, ktery by mel problem odstranit.

Mel bych vsak otazku na cdparanoiu. Ripuje mi kvalitne bez "lupani",
ale strasne pomalu. Pouzivam prikaz :
cdparanoia -w 1-14 /kam_to_chci,
ale nepomaha ani jine nastaveni -W -Y -X atd.
nevite co s tim?

	S pozdravem

			Lumir Jasiok

--

Name:   Lumir Jasiok          Student of VSB-TU Ostrava 	       *