InterBase4 a ceske trideni

Karel Salavec Karel.Salavec na telecom.cz
Pondělí Leden 11 15:24:48 CET 1999

David Sebik wrote:

> Dobry den,
>
> chci se zeptat, zda nekdo uspesne pouziva InterBase4 na Linuxu
> a funguje mu ceske trideni (WIN1250 - jinak to myslim nejde).
>
> Postup, ktery je v dokumentaci asi neni ten pravy. Pokud nastavim
> znakovou sadu a zpusob trideni, nelze zapisovat do sloupcu znaky
> s diakritikou.
>
> Dekuji.
>
> --
>  David Sebik

Zdar!

IB provozuji a zatim se zda byt bez problemu. Ceske trideni se zapnout
da, a to nejen wir1250, ale taktez jako charset DOS852 s tridenim DB_CSY
nebo PDOX_CSY. Bohuzel zrovna ve verzi IB 4.0 neni ISO8859-2 :((((((
Kterak zadavat ceske znaky? Jeste pred pripojenim k databazi prikazem
CONNECT je treba zadat SET NAMES xxxx;

Bohuzel jsem zatim neprisel na to, jak tohle procpat do IB-Perlu :(((((

No, ale snad aspon tohle pomuze

    Melkor