KDE KNotes

Pondělí Leden 11 14:46:45 CET 1999

Dna St, 30 dec 1998 ste napisali:

Dobry den
Trosku davnejsie sa objavila otazka od p. Kulakovskeho:

>Nepouzivate nekdo KNotes v KDE ? Ja to zkousel a docela se mi to libi,
>ale zatim sem nepochopil proc mi ty poznamky obcas zmizi
>a obcas tam zustanou.
>Je to chyba nebo sem blbej ? Docela by se mi to libilo kdyby to
>fungovalo :).
>Jo jsou to KNotes z KDE pro RH 5.1.

nepostrehol som zatial ze by niekto odpovedal a mam podobny problem,
totiz nevysvetlitelne sa tie zaznamy stracaju..
Ak by nahodou niekto vedel v com je problem budeme minimalne dvaja
vdacni za radu:-)

S pozdravom a zelanim vsetkeho dobreho v novom roku
--
+ Tibor "FuturE" Pittich |    Email       : Tibor.Pittich na phuture.sk         |