Squid ACL a jine

Jiri Solc SOLCJI na student.fsid.cvut.cz
Pondělí Leden 11 15:58:27 CET 1999

  Dobry den !

 Chci se zeptat na nejake podrobnejsi FAQ k nastavovani ACL ve Squidu.
 Zejmena nejake slozitejsi priklady (skupiny, ktere smi a nesmi nejake
 definovane akce). Neco jsem jiz napsal sam, ale par veci mi stale
 nefunguje. Stranky na ktere jsem narazil se vesmes zabyvaji jen
 trivialnimi partiemi squid.conf... Chtel jsem ze zeptat zda lze take
 definovat ona authenitfikace ve squidu v kombinbaci s acl. Tedy kdyz
 dane IP nema prava kamsi jit, aby se squid zeptal na nejake passwd a
 login a pak se dal zachoval dle nejakych pravidel.
   Potreboval bych to aplikovat na sit pripojenou velmi pomalou linku -
 trosku priskrtit dane stroje, nebo naopak kdyz nekdo na stroji sedi
 a ma pravo browsit tak po zadani hesla aby mohl...
   A jeste malickost je nekde na netu maly popis regularnich vyrazu
 u souboru (\.zip$ apod.)

 Jiri Solc
   Jiri Solc jirka na turnov.cz
      solcji na fsid.cvut.cz