Ovladace gr. karty Matrox Millennium G200 pro VariCAD

Miroslav BENES mbenes na tenez.cz
Pondělí Leden 11 16:49:26 CET 1999

Preji dobry den !

Chtel bych se zeptat na zkusenosti s gr. kartou Matrox Millennium
G200. Budeme instalovat RH 5.1 a zajimalo by me :

1) Jaky ovladac je vhodny pro X-ka ? Je dobre pouzit ten, ktery mi
nabidne pri instalaci ?

2) Existuje ovladac, ktery by podporoval OpenGL ? Jak se tyto funkce
aktivuji ? Mel by je pouzivat VariCAD pro 3D modelovani v realnem
case, ale jeste jsem to nevidel v praxi (na podobnych strojich se
stejnou kartou zatim pod W95 neni ovladac s OpenGL).

3) Dotaz z jineho soudku - jak se obslouzi velky disk (9.1 GB) ? Jde
mi o prekonani bariery 1023 cyl. V konferenci se psalo o jinych
zavadecich, ktere s tim na rozdil od LILa nemaji problemy. Ktery z
nich je nejjednodussi na instalaci ? Jak se instaluje - jde mi o to,
ze pri instalaci systemu RH je uzivatel dotazan, kam chce umistit
zavadec (LILO). Jak je mozne nainstalovat jiny zavadec, kdyz se
vlastne uz nepodari po instalaci zavest system ?

Dekuji za odpovedi.

Miroslav BENES
E-mail   : mbenes na tenez.cz
TENEZ Chotebor, a.s